Báo cáo khoa học (tiếng Anh)
|
1.
|
Split attention in reading comprehension: A case of ESL/EFL
Th.S. Huỳnh Công Minh Hùng
|
tr.1-28
|
2.
|
Interactionist theory in compter-assisted language learning: Interpersonal interaction
Th.S. Vũ Hoa Ngân
|
tr.29-50
|
3.
|
Project-based multimedia learning: An application to General English learning
GV. Nguyễn Thị Tuyết Phương
|
tr.51-63
|
4.
|
Applying ESP in reading for information
Th.S. Hồ Thị Phượng
|
tr.64-68
|
5.
|
The advantages and disadvantages of the English spelling system
Th.S. Nguyễn Thúy Oanh
|
tr.69-77
|
6.
|
Communicative language teaching: Merits and challenges
GV. Đinh Ngọc Thủy
|
tr.78-87
|
7.
|
Recommended steps to achieve effective writing
Th.S. Lý Nhựt Thiện
|
tr.88-96
|
8.
|
Reflective journal
ThS. Bạch Linh Trang
|
tr.97-101
|
9.
|
Implementation of PowerPoint in teaching
GV. Nguyễn Hiền Đoan Trang
|
tr.102-114
|
10.
|
How to teach oral-stop consonants to Vietnamese freshmen
ThS. Nguyễn Thanh Tuấn
|
tr.115-132
|
11.
|
Understanding the influence of cultural thought patterns on reading behavior
TS. Nguyễn Thanh Tùng
|
tr.133-144
|
12.
|
The role of functional grammar in decoding a reading text
Th.S. Nguyễn Thị Tú
|
tr.145-171
|
13.
|
Some ways of writing skills in ESP classes
Th.S. Lê Thị Kiều Vân & ThS. Phạm Thị Ngọc Thủy
|
tr.172-186
|
Tóm tắt khoa học (tiếng Anh)
|
14.
|
Importance of speaking English
GV. Lê Thị Hồng Hương
|
tr.187
|
15. |
Reading in English for Physics
GV. Trần Thị Tuyết Vân
|
tr. 187 |
Báo cáo khoa học (tiếng Hoa)
|
16.
|
Những lỗi thường gặp của học sinh Việt Nam khi học thanh điệu Hán ngữ và cách khắc phục
Th.S. Đặng Thị Hồng Hạnh
|
tr.189-196
|
17.
|
Quy tắc dịch từ ngoại lai trong tiếng Hán
Th.S. Vũ Nguyễn Minh Thy & GV. Vương Xương Kiệt
|
tr.197-204
|
18.
|
L'approche actionnelle dans l'enseignement/ apprentissage du Francais sur objectifsspecifiques
TS. Trương Thị An Na
|
tr.206-214
|
Báo cáo khoa học (tiếng Việt)
|
19. |
Đôi điều suy nghĩ về dạy đọc hiểu
GV. Lê Thị Kim Khánh
|
tr. 216-219 |
20. |
Một số khó khăn trong việc dạy và học tiếng Anh đối với sinh viên khoa Giáo dục Thể chất, trường Đại học Sư phạm TP.HCM
GV. Nguyễn Thị Bích Liên
|
tr. 219-224 |
21. |
Đánh giá giáo trình "English for History" đang áp dụng cho sinh viên khoa Lịch sử và ngành Quốc tế học trường Đại học Sư phạm TP.HCM
ThS. Nguyễn Kỳ Nam
|
tr. 225-246 |
22. |
Nhận diện và phân loại các yếu tố dùng trong liên kết quy chiếu
ThS. Tống Khánh Ngọc
|
tr. 247-259 |